niedziela, 15 maja 2011

Wiemy że Aang ....

W 1 I 2 odcinku Aang Się ciągle bawi zaś w 3 i 2 odcinku widzimy stan Avatara i wtedy cały naród ognai dowiaduje się o Avatarze 
                                          a filmik z pingwinem zobaczcie 
 TO LINK DO FILMIKU
katara116 (08:06)
Cześć 1 odcinek Aanga za nami dziś o 22:35 2 odcinek jestem bardzo ciekawa bo tylko oglądałam połowę księgi  Wody i całą księge Ognia Jeszcze mi Ziemia została .
Aha i mam komunikat proszę żebyście w tym komentarzu napisali sklepy gdzie  są 3 księgi czyli Woda, Ziemia i Ogień i film jak coś piszcie do mnie na email agacikkaty555@gmail.com co prawda to  mój stary email ale odbiorę  te wiadomości   hehe aha  i mam prośbę jak ktoś zna programy oprucz Aresa do ściągania filmów to prosze to o napisanie mi jak najszybciej !!
katara116 (13:35)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz